Thursday, December 8, 2011

Diri Saya - Foo Yong Min

Nama saya Foo Yong Min. Saya berumur 9 tahun. Saya seorang pelajar lelaki. Saya bersekolah di SJK (C) Kheong Hoe. Saya belajar di kelas 3B.

Hobi saya ialah bermain tenis. Tenis boelh menguatkan badan kita. Setiap hari Sabtu, jurulatih saya akan mengajar saya dan kawan saya bermain tenis di gelanggang tenis di USM.

Keluarga saya terdiri daripda enam orang. Mereka ialah ayah, ibu, abang, kakak, nenek dan saya. Nama ayah saya ialah Foo Kheng Chai. Nama ibu saya ialah Beh Mooi Suan. Ayah saya seorang jurujual manakala emak saya ialah seorang suri rumahtangga.

Kawan baik saya ialah Travis. Kami sering berborak di ‘Facebook’. Kami juga sering bermain permainan komputer bersama-sama.

Impian saya ialah menjadi seorang pemain tenis yang terkenal. Saya ingin mengharumkan nama Negara. Selain itu, saya juga ingin menggalak semua pelajar supaya rajin bersukan.

No comments:

Post a Comment